4 Φεβ 2019
Ο φιλικός τοίχος του Γ’1
Οι μαθητές του Γ’1 κάναν την παρακάτω εργασία με θέμα τη “φιλία”, στο μάθημα των Τ.Π.Ε.
Κάνοντας κλικ πάνω στο padlet μπορείτε να δείτε την κάθε ανάρτηση σε μεγέθυνση.
4 Φεβ 2019
Οι μαθητές του Γ’1 κάναν την παρακάτω εργασία με θέμα τη “φιλία”, στο μάθημα των Τ.Π.Ε.
Κάνοντας κλικ πάνω στο padlet μπορείτε να δείτε την κάθε ανάρτηση σε μεγέθυνση.
Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Μαθητικές σελίδες, Τ.Π.Ε. • 0
12 Ιούν 2018
Απόσπασμα από το ιστολόγιο του συγγραφέα

Η ώρα είναι 08:15΄ και στο 11ο δημοτικό σχολείο υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός.
Η ζεστή υποδοχή, η συγκίνηση, τα χαμόγελα και τα μάτια γεμάτα ικανοποίηση είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στα πρόσωπα μαθητών και εκπαιδευτικών. Το καμάρι τους είναι το στολίδι του σχολείου, η δανειστική βιβλιοθήκη.
Και πώς να μην είναι;
12 Ιούν 2018
Στο πλαίσιο της 7ης βιβλίο- τρεχάλας Φ ι λ α ν α γ ν ω σ ί α ς των εκδόσεων Ψυχογιός, τα τμήματα Γ1΄και Γ΄2 του σχολείου μας, με τους εκπ/κούς Αντωνίου Νικόλαο και Αλεξανδρίδη Σωτήριο, συμμετείχαν στο εκπ/κό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με τίτλο:
«Βιβλίο – τρεχάλα Φιλαναγνωσίας ».
Στον διαγωνισμό πήραν μέρος πάνω από 800 τμήματα σχολείων και περισσότεροι από 17.000 μαθητές.
Τα τμήματα Γ1΄και Γ΄2 του σχολείου μας τερμάτισαν στην 1η θέση του μαραθώνιου και κέρδισαν για βραβείο βιβλία για τη βιβλιοθήκη μας, αξίας 500 ευρώ.
![]() |
![]() |
| Γ΄1 – 2017-2018 | Γ΄1 – 2017-2018 |
Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Δραστηριότητες • 0 • Tags: βραβείο, φιλαναγνωσία
26 Ιαν 2018
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “ΘΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ SID 2018
Το σχολείο μας συμμετείχε στο διαγωνισμό “Θετικό Περιεχόμενο στο Διαδίκτυο” SID 2018 και κατέλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία Δημοτικά.
Η συμμετοχή μας ήταν ένα βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές του Στ’1, Γιώργο Γκιργκένη, Ειρήνη Ρότζα, Ελένη Ουζόμα και Νίκο Καλαϊτσίδη.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Χάιδω Δράκου – Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19
Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.
11 Ιαν 2018
Διαγωνισμός με θέμα “ΘΕΤΙΚΟ/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Σχολείο: 11ο ΔΣ ΕΥΟΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ’1
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Χάιδω Δράκου – Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19
Πρόκειται για βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές του Στ’1, Γιώργο Γκιργκένη, Ειρήνη Ρότζα, Ελένη Ουζόμα και Νίκο Καλαϊτσίδη, με σκοπό τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό SID 2018.
Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Μαθητικές σελίδες • 0 • Tags: Ασφάλεια, Διαδίκτυο

6 Φεβ 2019
Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019, η Α’ τάξη καλωσόρισε στις αίθουσες του σχολείου μας τους μαθητές του 14ου Νηπιαγωγείου Ευόσμου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές μας έδειξαν και εξήγησαν μερικά από τα σήματα της τροχαίας στα μικρότερα παιδιά.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, με σκοπό να διαμορφώσουν τα παιδιά θετική άποψη για το δημοτικό σχολείο και κυρίως να αισθανθούν έτοιμα να ενσωματωθούν στο περιβάλλον και τις διαδικασίες μάθησης του δημοτικού σχολείου.
Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Ανακοινώσεις, Επισκέψεις • 0