11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
RSS
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Επικοινωνία
    • Προσωπικό και ώρες επικοινωνίας
    • Ωράριο λειτουργίας
    • Έντυπα – Έγγραφα
    • Εσωτερικός κανονισμός
    • Ολοήμερο
    • Βιβλιοθήκη
    • Εργαστήριο Πληροφορικής
    • Διακρίσεις
    • Παλαιότερες εκδόσεις
    • Σύλλογος Γονέων
  • Ανακοινώσεις
  • Δραστηριότητες
    • Αγωγή Υγείας
    • Εκπαιδευτική ρομποτική
    • Επισκέψεις
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • Ημερίδες
    • Περιβάλλον
  • Μαθητικές σελίδες
    • Ασκήσεις
    • Παιχνίδια
  • Σύνδεσμοι
  • “Η επιστροφή των θεών”

    “Η επιστροφή των θεών”

  • Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

    Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

  • Επίσκεψη στο περιαστικό δάσος Σέιχ-Σου

    Επίσκεψη στο περιαστικό δάσος Σέιχ-Σου

  • Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ τάξης

    Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ τάξης

  • Μαθηματικά και παιχνίδι

    Μαθηματικά και παιχνίδι

  • Κόμικς με θέμα

    Κόμικς με θέμα “Καταπολέμηση του BULLYING”

  • 25η Μαρτίου Διπλή γιορτή

    25η Μαρτίου Διπλή γιορτή

“Η επιστροφή των θεών”

3 Ιούν 2025

“Η επιστροφή των θεών”

Την Πέμπτη 29 Μαΐου, η θεατρική ομάδα “Σκηνικά Φαινόμενα” του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας, έλαβε μέρος με μεγάλη επιτυχία στους θεατρικούς μαθητικούς αγώνες “Ακτίς ονείρου” με το έργο “Η επιστροφή των θεών”. Η διασκευή και η σκηνοθεσία του έργου έγινε από τη θεατρολόγο μας Νιόβη Κιτρίδη και συμμετείχαν παιδιά από πολλά τμήματα του σχολείου μας, αλλά και από άλλα σχολεία της περιοχής. Το έργο αφορά σε κάποιους από τους αρχαίους θεούς που αποφάσισαν να κατέβουν από τον Όλυμπο μετά από πολλά χρόνια για να δουν πώς τα πηγαίνουν οι άνθρωποι στη γη. Αυτά που αντίκρισαν τούς απογοήτευσαν, οπότε έδωσαν τη δική τους λύση!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στη δασκάλα τους που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και δημιούργησαν μια εκπληκτική και πολύ χιουμοριστική παράσταση, αλλά και στο σύλλογο γονέων που στηρίζει και πλαισιώνει καλλιτεχνικές εκδηλώσεις που δίνουν όραμα στα παιδιά μας!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Από Χάιδω Δράκου • Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Ημερίδες, Πολιτιστικά, Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων • 0 • Tags: θεατρική αγωγή, θέατρο, σχολική παράσταση

Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

26 Μάι 2025

Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

Tη Δευτέρα 19 Μαΐου έλαβε χώρα στο σχολείο μας μια δράση “πολυπαραγοντική”… παιδιά, εκπαιδευτικοί, ο σύλλογος “Αναγέννηση” και ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, ο οποίος πάντα είναι πρόθυμος να βοηθήσει, συνδιοργάνωσαν μια πολιτιστική εκδήλωση για να τιμήσουν τις  353.000 Ποντίων Ελλήνων που εξοντώθηκαν κατά την περίοδο 1914–1923, σε μία από τις πιο σκοτεινές σελίδες της ανθρώπινης ιστορίας: τη Γενοκτονία των Ποντίων.

Ακολούθησαν χοροί από παιδιά των σχολείων μας όπως Ομάλ, Πατούλα και Κότσαρι.

Ένα εκλεκτό τμήμα του Ελληνισμού ζούσε στα βόρεια της Μικράς Ασίας, στην περιοχή του Πόντου, μετά τη διάλυση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Η άλωση της Τραπεζούντας το 1461 από τους Οθωμανούς δεν άλλαξε την ελληνική τους συνείδηση. Μπορεί να αποτελούσαν μειονότητα, αλλά γρήγορα κυριάρχησαν στην οικονομική ζωή της περιοχής.

Η οικονομική τους ανάπτυξη γρήγορα είχε ως άμεση συνέπεια και την αύξηση του πληθυσμού. Το 1865 οι Έλληνες του Πόντου ανέρχονταν σε 265.000 ψυχές και στις αρχές του 20ου αιώνα άγγιζαν τις 700.000. Το 1860 υπήρχαν 100 σχολεία στον Πόντο, ενώ το 1919 υπολογίζονται σε 1401, ανάμεσά τους και το περίφημο Φροντιστήριο της Τραπεζούντας. Εκτός από σχολεία διέθεταν τυπογραφεία, περιοδικά, εφημερίδες, λέσχες και θέατρα, που τόνιζαν το υψηλό τους πνευματικό επίπεδο.

Το 1908 ήταν μια χρονιά – ορόσημο για τους λαούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Τη  χρονιά αυτή επικράτησε το κίνημα των Νεότουρκων, που έβαλε στο περιθώριο τον Σουλτάνο. Οι Νεότουρκοι έδειξαν το σκληρό εθνικιστικό τους πρόσωπο, οργάνωσαν ένα σχέδιο διωγμού των χριστιανικών πληθυσμών και εκτουρκισμού της περιοχής, με τη βοήθεια κάποιων  ευρωπαϊκών κρατών.

Οι Τούρκοι  εκτοπίζουν ένα μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού στην αφιλόξενη μικρασιατική ενδοχώρα, μέσω των λεγόμενων «ταγμάτων εργασίας» («Αμελέ Ταμπουρού»). Στα «Τάγματα Εργασίας» αναγκάζονταν να υπηρετούν οι άνδρες που δεν κατατάσσονταν στο στρατό. Δούλευαν σε λατομεία, ορυχεία και στη διάνοιξη δρόμων, κάτω από εξοντωτικές συνθήκες. Οι περισσότεροι πέθαιναν από πείνα, κακουχίες και αρρώστιες.

Αντιδρώντας στην καταπίεση των Τούρκων, τις δολοφονίες, τις εξορίες και τις πυρπολήσεις των χωριών τους, οι Ελληνοπόντιοι, όπως και οι Αρμένιοι, ανέβηκαν αντάρτες στα βουνά για να περισώσουν ό,τι ήταν δυνατόν. Μετά τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1915, οι τούρκοι εθνικιστές υπό τον Μουσταφά Κεμάλ είχαν πλέον όλο το πεδίο ανοιχτό μπροστά τους για να εξολοθρεύσουν τους Ελληνοπόντιους. Ό,τι δεν κατάφερε ο Σουλτάνος σε 5 αιώνες το πέτυχε ο Κεμάλ σε 5 χρόνια!

Ακολούθησε το τραγούδι: «Την πατρίδαμ έχασα»

Το 1919 οι Έλληνες μαζί με τους Αρμένιους και την πρόσκαιρη υποστήριξη της κυβέρνησης Βενιζέλου προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα αυτόνομο ελληνοαρμενικό κράτος. Το σχέδιο αυτό ματαιώθηκε από τους Τούρκους, οι οποίοι εκμεταλλεύθηκαν το γεγονός για να προχωρήσουν στη γενοκτονία.

Στις 19 Μαΐου 1919 ο Μουσταφά Κεμάλ αποβιβάζεται στη Σαμψούντα για να ξεκινήσει τη δεύτερη και πιο άγρια φάση της Ποντιακής Γενοκτονίας, υπό την καθοδήγηση των Γερμανών και Σοβιετικών συμβούλων του. Μέχρι τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922 οι Ελληνοπόντιοι που έχασαν τη ζωή τους ξεπέρασαν τις 353.000.

Όσοι γλίτωσαν από το τουρκικό σπαθί κατέφυγαν ως πρόσφυγες στη Νότια Ρωσία, ενώ γύρω στις 400.000 ήλθαν στην Ελλάδα.  Η γενοκτονία αυτή δεν ήταν ένα τυχαίο γεγονός. Ήταν μια συστηματική εξόντωση ενός ολόκληρου λαού, με στόχο τη διαγραφή της ιστορικής ελληνικής παρουσίας στον Πόντο, μια παρουσία που χρονολογείται από τον 8ο αιώνα π.Χ.

Όμως, οι Πόντιοι δεν αφανίστηκαν. Παρά τον ξεριζωμό, την απώλεια, και τον πόνο, οι Πόντιοι κουβάλησαν μαζί τους κάτι πολύτιμο: την ψυχή τους, τον πολιτισμό τους, τις αξίες τους. Και αυτά τα κατέθεσαν γενναιόδωρα στη νέα τους πατρίδα, την Ελλάδα.

Η προσφορά των Ποντίων στη χώρα μας υπήρξε πολύπλευρη:

  1. Στην οικονομία, ανασυγκρότησαν περιοχές από το μηδέν, καλλιεργώντας γη, αναπτύσσοντας το εμπόριο και τη βιοτεχνία.
  2. Στον πολιτισμό, διέσωσαν παραδόσεις, μουσικές, χορούς και μια μοναδική γλωσσική κληρονομιά.
  3. Στην κοινωνία, υπήρξαν υπόδειγμα συνοχής, αλληλεγγύης και αγωνιστικότητας.
  4. Και βέβαια, στην εθνική συνείδηση, κράτησαν ζωντανή τη μνήμη, όχι με εκδίκηση, αλλά με αξιοπρέπεια και σεβασμό στην Ιστορία. Ακολούθησαν  οι χοροί    Εμπροπής, Ούτσαι, Σαμσών και  Τρυγώνα από τον Πολιτιστικό σύλλογο «Αναγέννηση».

Δε ζητάμε μόνο δικαίωση. Ζητάμε αναγνώριση. Για να μην ξεχαστεί. Για να μην επαναληφθεί. Γιατί η μνήμη είναι πράξη ευθύνης.

Ας μην επιτρέψουμε ποτέ η ιστορία των Ποντίων να σβηστεί. Είναι κομμάτι της ελληνικής ταυτότητας, είναι φλόγα που μας φωτίζει.

Αιωνία τους η μνήμη.

Όλες αυτές οι ψυχές ζητούν:    Δ Ι Κ Α Ι Ω Σ Η  

Ακολούθησε χορός από όλους  με τη συνοδεία λύρας από τον κύριο Γιάννη Τριανταφυλλίδη και νταουλιού από τον γιο του Αλέξανδρο!

Κατά τη διάρκεια των χορών ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων μας πρόσφερε ποντιακά κεράσματα!

Ακολουθεί οπτικοακουστικό υλικό:

Στο τέλος της εκδήλωσης δόθηκαν αναμνηστικές κάρτες στον λυράρη και στους χορευτές με την ευχή:

Σας ευχαριστούμε θερμά για την όμορφη παρουσία σας στο σχολείο μας!

Ευχόμαστε ο Θεός να αναπαύει τις ψυχές των Ποντίων αδελφών μας

κι εσάς να σας αξιώνει να μεταλαμπαδεύετε τον πολιτισμό της πατρίδας μας

στις νεότερες γενιές, όπως τη δική μας.

Με εκτίμηση κι αγάπη,

τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί

του 11ου και 21ου

Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου

 

Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Μαθητικές σελίδες, Πολιτιστικά, Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων • 0 • Tags: εκδήλωση, ιστορία, τέχνη

Επίσκεψη στο περιαστικό δάσος Σέιχ-Σου

22 Μάι 2025

Επίσκεψη στο περιαστικό δάσος Σέιχ-Σου

Το Σέιχ Σου είναι το μεγάλο περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης. Γνωστό και με την άλλη ονομασία Κέδρινος Λόφος ή με το παλιό όνομα Χίλια Δένδρα. Η ονομασία  Σέιχ Σου (τούρκικη λέξη) μεταφράζεται «νερό του Σεΐχη»  και προήλθε από τη βρύση που υπήρχε σε μουσουλμανικό νεκρικό μνημείο (τουρμπέ), το ερείπιο του οποίου υπάρχει και σήμερα. Απλώνεται στις νότιες και νοτιοδυτικές πλαγιές του Χορτιάτη μέχρι και τον δρόμο Επταπυργίου – Ασβεστοχωρίου. Καλύπτει έκταση 30.000 στρέμματα. Το υψόμετρό του φτάνει τα 450μ.Πλούσιο σε χλωρίδα (280 είδη φυτών) και πανίδα (λαγοί, αγριογούρουνα, αλεπούδες, σκιουράκια, αετοί, σαύρες, φίδια, κούκοι, αηδόνια, χελώνες σκαντζόχοιροι, κουκουβάγιες) Έχει πολλά μονοπάτια που είναι σε καλή κατάσταση για περπάτημα. Αποτελεί βασικό πνεύμονα πρασίνου της πόλης και χώρο αναψυχής για τους κατοίκους της Θεσ/νίκης.

Την Τρίτη 13 Μαΐου 2025 τα τμήματα Δ1, Δ2, Δ3 & Ε1 στο πλαίσιο του θεματικού άξονα των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Φροντίζω το περιβάλλον» επισκεφθήκαμε μαζί με την επιστημονική ομάδα σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών και αθλητικών προγραμμάτων το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης όπου παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βιωματικό πρόγραμμα: «ΔΑΣΟΣ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ».

Σκοπός της επίσκεψης η συνειδητοποίηση της αξίας των δασών και η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης.

Τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν:

  1. Στην κατασκευή καλύβας – καταλύματος από καλάμια
  2. Στην κατασκευή φωλιών για τα μικρά πουλάκια και τοποθέτηση σε δέντρα
  3. Στις ασφαλείς εστίες φωτιάς (χωρίς τον κίνδυνο πυρκαγιάς)
  4. Στις κατασκευές επιβίωσης
  5. Στον προσανατολισμό με τη βοήθεια πυξίδας, αλλά και με φυσικούς τρόπους
  6. Στον υπολογισμό ηλικίας και ύψους των δέντρων

Τα παιδιά έμαθαν βιωματικά για τη ζωή στο δάσος και για τη συμβολή του στην ποιότητα ζωής. Ένιωσαν την αναψυχή στο δάσος παίζοντας στο τέλος του προγράμματος το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού. Επίσης έμαθαν για τη σχέση του δάσους με τον ατμοσφαιρικό αέρα, την αναψυχή, το κλίμα, το νερό, το έδαφος, τις πρώτες ύλες, τα επαγγέλματα.

Την άλλη μέρα στην τάξη οι μαθητές αφηγήθηκαν την εμπειρία τους από την επίσκεψη στο δάσος και έφτιαξαν από μια ζωγραφιά για το πώς θα ήθελαν ο άνθρωπος να δραστηριοποιείται στο δάσος.

Αγαπάμε και προστατεύουμε το δάσος!  

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Ανακοινώσεις, Επισκέψεις, Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Περιβάλλον • 0 • Tags: δάσος, Εργαστήρια Δεξιοτήτων, περιβάλλον

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ τάξης

8 Μάι 2025

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ τάξης

Η Μεσογειακή Διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε

Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μας επίσκεψης στις 7 Μαΐου, στο πρόγραμμα των “Μικρών Ηρώων”: «Μεσογειακή διατροφή-είμαστε ό,τι τρώμε», μελετήσαμε τη Μεσογειακή Διατροφή, έναν από τους πιο υγιεινούς τρόπους διατροφής στον κόσμο. Η Μεσογειακή Διατροφή βασίζεται κυρίως στην κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, οσπρίων, δημητριακών ολικής άλεσης, ελαιόλαδου και ψαριών. Το κόκκινο κρέας καταναλώνεται σπάνια και τα γλυκά περιορίζονται σημαντικά.

Μάθαμε ότι αυτός ο τρόπος διατροφής όχι μόνο προστατεύει την καρδιά και μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών, αλλά συνδέεται και με την παράδοση, την οικογενειακή ζωή και την τοπική παραγωγή. Η παρασκευή φαγητού με αγνά, τοπικά υλικά και το οικογενειακό τραπέζι είναι βασικά στοιχεία της μεσογειακής κουλτούρας. Ακόμη μάθαμε ότι είναι σημαντικό να τρώμε με μέτρο, να απολαμβάνουμε το φαγητό με παρέα και να αγαπάμε το σώμα μας.

Η Μεσογειακή Διατροφή δεν είναι απλώς ένα διαιτολόγιο, αλλά ένας τρόπος ζωής που αξίζει να διατηρήσουμε και να μεταδώσουμε στις οικογένειές μας!

 

Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Δραστηριότητες, Επισκέψεις, Μαθητικές σελίδες • 0 • Tags: διατροφή, μαθητικές σελίδες

Μαθηματικά και παιχνίδι

7 Απρ 2025

Μαθηματικά και παιχνίδι

Λίγος καιρός  έμεινε για τον μεγάλο αγώνα, o οποίος θα γίνει μετά τις διακοπές του Πάσχα!

Τα παιδιά κάνουν πολλές προσπάθειες να εμπεδώσουν όλες τις προπαίδειες από το μηδέν έως το έντεκα. Έτσι συμφωνήσαμε. Με αυτές θα διαγωνιστούμε.

Ασκήσεις πάνε κι έρχονται μέσα στην τάξη με γινόμενα και αποτελέσματα 2×6 =…. , 8×7=… , ασκήσεις στο τετράδιο, ασκήσεις στο βιβλίο…. Μα η πιο αγαπημένη “άσκηση” είναι αυτή που συνδέεται με το παιχνίδι !

Κάθε μέρα σχεδόν παίζουμε “Γωνιές”. Έτσι ονομάζουμε το παιχνίδι , που παίζουμε μέσα στην τάξη. Σηκώνονται τέσσερα παιδιά από τις θέσεις μας και κατευθύνονται σε μια από τις τέσσερις γωνίες της αίθουσας.  Η δασκάλα ή κάποιο παιδί από αυτά που κάθονται εκφωνεί κάποιο γινόμενο μιας προπαίδειας. Όποιος προλάβει να απαντήσει σωστά μετακινείται προς την επόμενη γωνία με τη φορά των δεικτών του ρολογιού.  Όποιο παιδί φτάσει πρώτο στη γωνιά από την οποία ξεκίνησε είναι νικητής του συγκεκριμένου γύρου.  Το παιχνίδι συνεχίζεται με άλλες τετράδες. Στο τέλος οι νικητές παίζουν μεταξύ τους, για να βγει ο τελικός νικητής.

Έτσι θα συναγωνιστούμε μεταξύ μας τα παιδιά των Γ΄ τάξεων των δύο συστεγαζόμενων σχολείων, μετά το Πάσχα !     

Τώρα επιβάλλεται προπόνηση!

Βέβαια το ιδανικό μέρος θα ήταν το γυμναστήριο.  Εκεί είναι ο ιδανικός χώρος να προπονηθεί κανείς. Σίγουρα χρειαζόμαστε  και τη συναίνεση των γυμναστών, την οποία παίρνουμε με ενθουσιασμό! Ο αριθμός των προπονητών αυξάνει !!!Τώρα πια συμπεριλαμβάνονται στους προπονητές της προπαίδειας και οι δύο γυμναστές των συστεγαζόμενων σχολείων. Αυτοί θα οργανώσουν και θα ρυθμίσουν τη σκυταλοδρομία μας.

Ναι !!!! Θα τρέχουμε … Θα τρέχουμε να βρίσκουμε το σωστό αποτέλεσμα γινομένων  που θα εκφωνεί η δασκάλα. Η προπόνηση μεταμορφώνεται. Αλλάζει πεδίο δράσης. Μπαίνουν καινούριοι κανόνες. Εφευρίσκουμε καινούριο παιχνίδι. Η χαρά είναι απερίγραπτη!!! Γρήγορα οι γυμναστές μας οργανώνουν σε δύο μεγάλες ανάμεικτες ομάδες αγοριών και κοριτσιών . Μπαίνουμε στη σειρά ο ένας δίπλα στον άλλον. Έχουμε πιάσει με το πλήθος μας τη γραμμή που χωρίζει το γήπεδο του μπάσκετ στη μέση.

Απέναντί μας βρίσκονται χάρτινες καρτέλες , οι οποίες φτιάχτηκαν από κάποιο χαρτί που διπλώθηκε στη μέση. Μοιάζει με στέγη σπιτιού. Εμείς στην αρχή βλέπουμε το μπροστινό μέρος . Διακρίνουμε πως είναι τα αποτελέσματα των γινομένων της προπαίδειας του οχτώ. Αρχικά θα παίξουμε με αυτή την όψη. Η δασκάλα θα εκφωνεί γινόμενα της προπαίδειας του 8 κι εμείς θα πρέπει γρήγορα να τρέχουμε στο σωστό αποτέλεσμα.

Τρέχουμε δυο δυο, μετά από το παράγγελμα του γυμναστή. Δεν είναι τόσο εύκολο. Καθώς τρέχουμε σκεφτόμαστε ποιο να είναι άραγε το σωστό αποτέλεσμα. Μόλις φτάνουμε σε κάποιο καρτελάκι συναντάμε από πίσω δυο δασκάλες. Η μία είναι η γυμνάστρια . Όταν βρισκόμαστε στο σωστό αποτέλεσμα κερδίζουμε ένα χρωματιστό κορδονάκι. Πρέπει να βρεις το σωστό αποτέλεσμα αλλά και να τρέξεις πιο γρήγορα από τον συναγωνιστή σου για να κερδίσει η ομάδα σου ένα κορδονάκι. Το κορδονάκι μας δίνεται στο χέρι. Εμείς το πηγαίνουμε σε ένα σημείο που έχει οριστεί για την κάθε ομάδα. Ένας κύκλος (χούλα χουπ) συγκεντρώνει για την κάθε ομάδα τα κορδονάκια.

Το παιχνίδι ξεκινάει με ένα σφύριγμα της γυμνάστριας . Τι αγωνία ! Τι χαρά! Τα πρώτα κορδονάκια μπαίνουν στους κύκλους. Σύντομα περνούν όλα τα παιδιά από την αφετηρία. Οι γυμνάστρια κάνει την καταμέτρηση των κορδονιών και αποκαλύπτει τον νικητή του πρώτου γύρου.

Έρχεται η ώρα της δεύτερης αναμέτρησης. Η γυμνάστρια και μια δασκάλα γυρνούν από την άλλη πλευρά τα χαρτόνια – στέγες  . Τώρα βλέπουμε την άλλη όψη. Γινόμενα της προπαίδειας του 8 απλώνονται μπροστά μας. Μπαίνουμε σε πιο δύσκολη πίστα!!! Η δασκάλα εκφωνεί το αποτέλεσμα ενός γινομένου πχ 24 . Εμείς πρέπει να τρέξουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε στο γινόμενο 3×8 .Ο πιο γρήγορος παίχτης κερδίζει το κορδονάκι. Τα παιδιά δυσκολεύονται περισσότερο σε αυτό τον γύρο. Κάποια τρέχουν σε δύο ή τρία γινόμενα χωρίς να βρίσκουν το σωστό. Τα υπόλοιπα παιδιά ζητωκραυγάζουν όταν τελικά μετά από πολλές  προσπάθειες κερδίζουν το κορδόνι. Κι αυτό το παιχνίδι τελειώνει… το κουδούνι χτυπά . Όλοι φεύγουν από το γήπεδο με κόκκινα μάγουλα και την καρδιά να χτυπά γρήγορα. Η χαρά είναι έκδηλη στα χαμόγελα των περισσότερων παιδιών. Τελικά μπορεί να είναι τόσο ευχάριστη η προπόνηση στην προπαίδεια; Μάλλον ναι, εφόσον περικλείει γυμναστήριο , γυμναστές τρέξιμο και  παιχνίδι  …

Περιμένουμε πώς και πώς το μεγάλο διαγωνισμό μετά τις διακοπές του Πάσχα. Άλλωστε τίποτα δεν μπορεί να μας φοβίσει , μετά από τέτοια προπόνηση …

Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Ανακοινώσεις, Μαθητικές σελίδες, Χωρίς κατηγορία • 0 • Tags: εκπαιδευτικό παιχνίδι, μαθητικές σελίδες

Κόμικς με θέμα “Καταπολέμηση του BULLYING”

2 Απρ 2025

Κόμικς με θέμα “Καταπολέμηση του BULLYING”

Στο πλαίσιο ενός διαθεματικού project με θέμα την καταπολέμηση του BULLYING, οι μαθητές του 11ου και 21ου ΔΣ Ευόσμου και ειδικά των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων δημιούργησαν κόμικς με τα αγαπημένα τους Playmobil, στο μάθημα των ΤΠΕ.
Οι καλύτερες εργασίες από κάθε τάξη θα δημοσιευτούν στην σχολική μας εφημερίδα και θα πάρουν ένα μικρό έπαθλο Playmobil με χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που είναι πάντα αρωγοί και υποστηρικτές του έργου μας!

Κατά την διαδικασία επιλογής των καλύτερων εργασιών, πραγματικά σε πολλές περιπτώσεις τα έργα ήταν σχεδόν ισάξια. Αλλά έπρεπε να γίνει μια σχετική αξιολόγηση. Το αποτέλεσμα ήταν να διακριθούν τα έργα των μαθητών:

  1.  Μάριος και Κωνσταντίνος, Δ’1
  2. Δέσποινα και Νικολέτα, Ε’3
  3. Σοφία και Ασημένια, Στ’1

Εξαιρετική δουλειά, παιδιά!

Οι δημιουργίες τους:

Από 11o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου • Ανακοινώσεις, Μαθητικές σελίδες, Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων, Τ.Π.Ε. • 0 • Tags: bullying, κόμικς, τπε

1 2 3 4 5 >»

Ετικέτες

Bee Bot coding comics Lego EV3 padlet postermywall powerpoint saferinternet4kids scratch ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ Ενδοσχολική επιμόρφωση Εργαστήρια Δεξιοτήτων Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου ΤΠΕ Χριστούγεννα έρευνα ασφάλεια στο Διαδίκτυο γιορτή δάσος διατροφή ειρήνη εκδήλωση επιμόρφωση ευέλικτη ζώνη εφημερίδα ημεριδα ιστορία κυκλοφοριακή αγωγή μαθητικές σελίδες μαθητικό συνέδριο μουσείο ύδρευσης νερό παραμύθι παρουσίαση περιβάλλον πληροφορική προγραμματισμός ρομποτική ρομπότ συννεφόλεξα σχολική εφημερίδα τέχνη τπε φιλία φιλαναγνωσία

Πρόσφατα άρθρα

  • “Η επιστροφή των θεών”
  • Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου
  • Επίσκεψη στο περιαστικό δάσος Σέιχ-Σου
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ τάξης
  • Μαθηματικά και παιχνίδι

Δημοφιλή

  • Το σχολείο μας - 7.278 αναγνώσεις
  • Επικοινωνία - 6.674 αναγνώσεις
  • Προσωπικό και ώρες επικοινωνίας - 6.645 αναγνώσεις
  • Μαθητικές σελίδες - 6.162 αναγνώσεις
  • Ασκήσεις - 5.664 αναγνώσεις

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Ροή καταχωρίσεων
  • Ροή σχολίων
  • WordPress.org

↑

© 11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes