Βραβεύσεις διαγωνισμών εκφραστικής ανάγνωσης

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου έγινε η βράβευση των 72  μαθητών και μαθητριών που πήραν μέρος στον διαγωνισμό εκφραστικής ανάγνωσης σε κείμενα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη με έπαινο και 15 μαθητών και μαθητριών από αυτούς /ές με πρώτα βραβεία για την προσπάθεια και το ταλέντο τους. Συγκεκριμένα βραβεύτηκαν 5 παιδιά της Α΄ τάξης, 2 της Β’, 2 της Γ΄, 2 της Δ΄, 2 της Ε΄και 2 της ΣΤ΄. Ακολούθησε η βράβευση φιλαναγνωσίας της μαθήτριας Μωυσίδου Αφροδίτης της ΣΤ΄Δημοτικού, η οποία διάβασε τα 6 χρόνια της θητείας της τα περισσότερα βιβλία στην τάξη της. Δόθηκαν αναμνηστικοί σελιδοδείκτες-μαγνητάκια με σετάκι φαγητού:

επίσης στα πρώτα βραβεία δόθηκαν μετάλλια και βιβλία.

Την 4η ώρα στον πρώτο όροφο πραγματοποιήθηκε και η βράβευση στον διαγωνισμό εκφραστικής ανάγνωσης στα αγγλικά, τον οποίο συντόνισε η δασκάλα αγγλικών κυρία Μαρία Κατσώνη.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά να συνεχίσουν τα όμορφα διαβάσματά τους-ταξίδια στους υπέροχους κόσμους των βιβλίων!!!

Καλό καλοκαίρι!