|
|
|
|
Σχ. έτος 1998-99 |
|
τάξη: Γ΄2 |
|
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ελένη Βλάχου |
|
Σύντομη περιγραφή |
|
Πρόκειται
για μια απόπειρα των παιδιών να συγγράψουν
μια
δική τους ιστορία με
πρωταγωνιστή ένα παπούτσι ή ένα
ζευγάρι παπουτσιών. Οι τίτλοι των
ιστοριών είναι οι εξής:
Πώς προέκυψε
Όλα ξεκίνησαν όταν η δασκάλα της τάξης
διάλεξε για
"αγιοβασιλιάτικο" δώρο το νέο
βιβλίο της Αγγελικής
Βαρελά "Τα παπουτσάκια που
λένε παραμύθια". Στο τέλος του
βιβλίου η συγγραφέας προτείνει στους/στις
μικρούς/ές αναγνώστες/στριες να
γράψουν κι αυτοί/ές μια ιστορία για ένα
παπούτσι, όπως συνήθιζε να κάνει ο
ήρωας του βιβλίου, ο μικρός Ηλίας. Αυτός,
παρόλο που ήταν αναγκασμένος να περνά
τον καιρό του καθισμένος σε αναπηρικό
καροτσάκι, έγινε αγαπητός και διάσημος
από τις ιστορίες που έγραφε για διάφορα
παπούτσια. Ήταν τα παπούτσια που
έφτιαχνε με πολλή αγάπη και λαχτάρα ο
πατέρας του, που ήταν τσαγκάρης,
ελπίζοντας πως κάποια μέρα ο Ηλίας θα
περπατήσει.
Κύριοι στόχοι
Να ασκήσουν τη φαντασία τους
δίνοντας λαλιά σε ένα παπούτσι,
τοποθετώντας το σε συγκεκριμένο
χωροχρόνο και ανάμεσα σε άλλους ήρωες
της επιλογής
τους.
Τρόπος εργασίας
Η
δασκάλα της τάξης πρότεινε στα παιδιά
να γράψουν την ιστορία
τους στο σπίτι χωρίς να
έχουν χρονικούς περιορισμούς ή
διακοπές όπως θα είχαν εάν την έγραφαν
στο σχολείο. Χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες
των δύο ή τριών ομάδων με κριτήριο τη
γειτνίαση των σπιτιών τους.
Συνεννοούνταν να συγκεντρώνονται στο
σπίτι πότε του ενός παιδιού και πότε
του άλλου, ωσότου ολοκληρωθεί η ιστορία
τους. Τι απέγινε |