STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Μαρτυρία μαθητών της Δ’ τάξης:

“Αφού μάθαμε να περπατάμε στον δρόμο ακολουθώντας τους κανόνες οδικής ασφάλειας, είπαμε να οδηγήσουμε και το ρομποτάκι  bee-bot στην πόλη. Έτσι σχεδιάσαμε μια πόλη με δρόμους, πινακίδες  και κτήρια. Χρησιμοποιήσαμε χαρτόκουτα από γάλα και χυμό, κλαδάκια και ποπ-κορν για τα δέντρα, πολύχρωμα χαρτόνια για τη διακόσμηση των κτηρίων. Σχεδιάσαμε τη διαδρομή του ρομπότ σε χαρτί και στη συνέχεια το οδηγήσαμε  στην πόλη μας. Εκεί, κάθε ομάδα είχε μια αποστολή, να οδηγήσει το ρομπότ σε συγκεκριμένη θέση επάνω στο τετραγωνισμένο χαρτί: από το σπίτι στο σχολείο-από το σχολείο στο σπίτι της γιαγιάς –μετά  στο πάρκο- έπειτα στο γυμναστήριο- και τέλος επιστροφή στο σπίτι. Μπερδευτήκαμε στην αρχή, κάναμε και λάθη αλλά μπορέσαμε να τα διορθώσουμε.

Διασκεδάσαμε πολύ και απολαύσαμε αυτές τις δραστηριότητες.”